Vortex Estina

Седан Vortex Estina – це друге життя китайської моделі Chery A21 (Fora). Російською мовою «Estina» перекладається як «ураган» або «вихор». Випуск налагодили у 2008 році на Таганрозькому автомобільному заводі. Виробництво йде по повному циклу (включаючи зварювання та фарбування кузова). Перед запуском у виробництво зробили деякі технічні доробки.

Габарити автомобіля ТагАЗ Vortex Estina складають 4552 мм довжини, 1750 мм ширини, 1483 мм висоти, 124 мм дорожнього просвіту та 2600 мм колісної бази. Основні візуальні характеристики кузова — опуклий вигин даху, похилий капот, великоваговий багажник (при цьому із середнім вантажним об’ємом — 473 літри), великі фари простої майже трикутної форми, яскрава блискуча пляма хромованої радіаторної решітки.

Усередині переважають прямі лінії, деталі та панелі відрізняються простотою, передня консоль традиційної Т-подібної форми, в обробці домінують світлі тони. Ергономіка місця водія на рівні, крісло водія з «ліфтовим» регулюванням по висоті, передня панель не перевантажена деталями.

Гама двигунів складається з двох бензинових агрегатів: 1,6 л/119 л.с., 2,0 л/136 л.с. Обидва двигуни працюють у парі з механічною 5-ступінчастою коробкою передач. Підвіска спереду типу МакФерсон та багатоважільна ззаду, побудована на поперечних важелях зі стабілізатором поперечної стійкості та гідравлічними амортизаторами.

Виробник пропонує 4 варіанти комплектації – MT1/2/3/4. Перші три укомплектовані 1,6-літровим двигуном, остання – 2.0-літровим. Перші дві укомплектовані двома подушками безпеки, бортовим комп’ютером, сигналізацією, електроприводами скла та дзеркал, гідропідсилювачем керма, MP3-магнітолою, ABS та EBD, дисковими гальмами. MT2 і MT3 додатково оснащені кондиціонером, парктроніком і центральним замком, а MT4 – системою клімат-контролю, протитуманними фарами, бічними подушками безпеки, шкіряною обробкою сидінь і електроприводом сидіння водія.

Продажі Vortex Estina неухильно зростали, що змусило керівництво компанії-виробника серйозно задуматися про оновлення моделі, яке сприяло б ще більшому зростанню інтересу з боку потенційних покупців.

У 2012 році світ побачила оновлена ​​версія Vortex Estina, яка отримала індекс FL-C. Оновлення торкнулися як екстер’єру, так і інтер’єру. Порівняно з дорестайлінговою версією, Estina FL-C помітно перетворилася і стала виглядати більш сучасно та стильно. На зміну грубим незграбним лініям, прийшли куди складніші і плавні повороти та вигини.

Найбільшу увагу дизайнери сконцентрували на передній та задній частинах автомобіля, залишивши двері та дах практично без змін, лише злегка підрихтувавши деякі деталі. Спереду в першу чергу впадає у вічі новий об’ємний бампер. У нижній частині бампера красується додаткова радіаторна фальшрешітка, з обох боків якої в заглибленнях вбудовані круглі габаритні ліхтарі. Над бампером з’явилися великі хромовані грати радіатора нової форми, а також симпатична оптика. Доповнюють оновлений екстер’єр передньої частини автомобіля рельєфний капот та більш об’ємні крила.

Задня частина новинки так само виконана у новому об’ємному стилі. Бампер дизайнери прикрасили додатковим стоп-сигналом, розташованим у нижній частині центральної зони бампера. Кришка багажника стала значно меншою в розмірах, але набула великої зручної хромованої ручки з вбудованим підсвічуванням номерного знака. Задні ліхтарі також перетворилися, позбавившись застарілої трикутної форми і ставши набагато симпатичнішими, а також інформативнішими. Автомобіль також отримав нові накладки порогів, оновлені дзеркала заднього виду та симпатичну антену на дах.

Серйозні зміни зазнав і салону седана. Інтер’єр зустрічає переоформлену передню панель з новою центральною консоллю, іншим щитком приладів і рульовим колесом зміненого дизайну. Також були вдосконалені деякі параметри, що відповідають за оснащеність та безпеку.

Під капотом рестайлінгової моделі встановлено сучасний силовий агрегат на 1,5 літра, здатний розвивати потужність 109 кінських сил. Над його створенням працювала компанія Cherry разом із австрійською AVL. У парі з двигуном йде п’ятиступінчаста механічна трансмісія.